Men hallå där

Tjenare, ett tag sen jag skrev här men jag tänkte hoppa in igen som om inget har hänt hehe. Har varit så otroligt trött den senaste tiden så min plan var att gå till sängs vid 9 idag men eftersom jag inte lyckats ta mig till stallet än kan jag ju lägga det på hyllan. Måste erkänna att jag är otroligt otagg till stallet, att ha ett sto som brunstar är icke kul. Speciellt om de beter sig som monster i vanliga fall också, igår var hon ute ur mitt synfällt i 5 ynka minuter under tiden jag fyllde höpåsar. När jag kom tillbaka hade hon dragit ner ALLT som hängde bredvid boxen hon stog, vi snackar x-antal täcken, grimma, rycktväska, grimmskaft aa ni fattar. Har sagt det så många gånger men säger det igen, det är riktigt jävla tur att hon är söt att kolla på ialla fall..
 

Kommentera här: